Modul Adresář slouží ke správě kontaktů všech, kteří mají vztah k užívání prostor, ale i těch, kteří dodávají nebo poskytují služby. Adresář slouží k zobrazení vazeb každého kontaktu na prostory, smlouvy, doklady, upomínky a další odkazy. Záznamy adresáře jsou automaticky nebo na vyžádání synchronizovány s propojeným ekonomickým systém.
Adresář slouží také k tvorbě a správě upomínek, které jsou generovány z předpisů plateb, ale také z tzv. obecných dokladů. Upomínky je možné nejen tisknout, ale také přímo odesílat elektronickou poštou. Upomínky jsou archivovány a je možné je vždy zpětně zobrazit.
V rámci upomínky je počítáno penále nebo poplatek z prodlení. Výpočet je podle REPO sazby nebo dle individuálního nastavení dokladu nebo smlouvy. Do upomínky lze přidat ručně vlastní položku nebo položku automatickou odstranit. Upomínky umí i další užitečné funkce.
<- Zpět na Informace o programu